Severní Morava a Slezsko

 

 

GEOFUN

Návštěvnost

Návštěvnost:

ONLINE: 7
DNES: 88
TÝDEN: 1525
CELKEM: 406747

 

Logo Moravskoslezského kraje

Tento projekt je spolufinancován z rozpočtu Moravskoslezského kraje

Navigace

Obsah

Destinační management turistické oblasti Opavské Slezsko

Kontakty:

Turistická oblast Opavské Slezsko, z.s.

Společnost zapsaná u Krajského soudu v  Ostravě, oddíl L, vložka č. 14655

Sídlo: Horní náměstí 382/69, 746 26  Opava

Doručovací adresa: Horní náměstí 382/69, 746 26  Opava

Kancelář: Horní náměstí 47, Opava

IČ: 04597486

Výpis ze spolkového rejstříku: ZDE

 

 

 

bankovní spojení: 2101136053/2010 (Fio banka, a.s.)

web: www.opavske-slezsko.cz

e-mail: dm@opavske-slezsko.cz

facebook: /opavskeslezsko

instagram: /opavskeslezsko


 

Ředitel: Jan Černý

email: jan.cerny@opavske-slezsko.cz

tel: +420 775 305 593

 

Projektový manager: Martina Baierová

email: martina.baierova@opavske-slezsko.cz

tel: +420 604 415 300


 

O společnosti

 

Destinační management turistické oblasti Opavské Sleszko (Turistická oblast Opavské Slezsko,z.s.) je organizace, která má za úkol zajišťovat koordinaci a kooperaci poskytovatelů služeb cestovního ruchu na daném území (destinaci) za účelem efektivnějšího řízení turismu v regionu. Snaží se zajistit udržitelný rozvoj území, konkurenceschopnost na trhu, ucelenou nabídku aktivit a spolupráci subjektů z veřejné i soukromé sféry. Využívá k tomu nástrojů managementu.

 

Destinační management je proces řízení, jehož základ tvoří komunikace, koordinace a kooperace a to nejen v rámci společnosti, ale v rámci celého regionu. Je tedy důležité, aby se jednotlivé subjekty chovaly spíše jakospojenci a rovnocenní partneři, než jako konkurence. Jen to může zajistit vytvoření ucelené nabídky produktu cestovního ruchu. Je daleko efektivnější propagovat oblast jako harmonický celek, než jako separovaná střediska.


 

Turistická oblast Opavské Slezsko nabízí velké množství atraktivit pro všechny skupiny návštěvníků. Pro jejich dobrou orientaci byla zpracována studie značení turistických cílů napříč turistickou oblastí v rozsahu 15 atraktivit. Studie poukazuje na značení/neznačení kulturních a turistických cílů. Z této studie je plánováno pro další období realizace několika značení. 

 

Studie byla provedena ve dvou částech, které jsou ke stažení zde:

Studie I.                                              Studie II.                  

Příloha 1          Příloha 8                    Příloha 1          Příloha 7          Příloha 14

Příloha 2          Příloha 9                    Příloha 2          Příloha 8

Příloha 3          Příloha 10                  Příloha 3          Příloha 9

Příloha 4          Příloha 11                  Příloha 4          Příloha 10

Příloha 5          Příloha 12                  Příloha 5          Příloha 11

Příloha 6          Příloha 13                  Příloha 5a        Příloha 12

Příloha 7          Příloha 14                  Příloha 6          Příloha 13